آخرین اخبار
کد مطلب: 146769
معاون اقشار بسيج و سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
دشمن در جنگ نرم با مرزها کاري ندارد، مغزها را هدف گرفته است
تاریخ انتشار : 1400/08/13 13:08:54
نمایش : 646
معاون اقشار بسيج و سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: دشمن سال‌ها برنامه‌ريزي کرده است که در جنگ نرم ورود پيدا کند، در اين جنگ با مرزها کاري ندارند مغزها را هدف مي‌گيرند و در بحث مغزها تاثيرگذاري در باورها، عقايد و تسخير اذهان و قلوب مدنظر است.
به گزارش جهانبين نيوز؛ سرهنگ موسوي معاون اقشار بسيج سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري صبح امروز در افتتاحيه سومين رويداد توليد محتواي تخصصي ديجيتال بسيج اظهار کرد: ما در سه حوزه و سه جنگ در زمينه‌هاي تئوري و تئوري‌پردازي به جنگ سخت، جنگ نيمه‌سخت و جنگ نرم حضور داريم. 
 
وي اضافه کرد: ما در جنگ سخت دوراني را گذرانديم که استکبار جهاني دست به دست هم داده بودند تا ايران را زمين‌گير کنند. 
 
موسوي بيان داشت: در آن عرصه دقت و مجاهدت نيروهاي مخلص و رزمندگان دلاور ما در نيروهاي مسلح و بسيج مردمي دشمن را سرکوب کردند، در جنگ نظامي و جنگ سخت، مرزها مورد هدف بود و تجهيزات نظامي در آن کاربرد داشت.
 
معاون اقشار بسيج و سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري اضافه کرد: دشمنان در حوزه‌هاي نيمه‌سخت هم فعاليت کردند و زمين‌گير شدند، دشمن سال‌ها برنامه‌ريزي کرده است که در جنگ نرم ورود پيدا کند، در اين جنگ با مرزها کاري ندارند مغزها را هدف مي‌گيرند و در بحث مغزها تاثيرگذاري در باورها، عقايد و تسخير اذهان و قلوب مدنظر است، لذا وقتي دل و مغز تصرف شود و باورها تغيير کند، اهداف دشمن پياده خواهد شد.
 
وي ادامه داد: در جنگ سخت به برکت خون شهدا يک وجب از خاکمان را از دست نداديم و دشمن را سرکوب کرديم، ما امروز آمريکا را در دنيا زمين‌گير کرديم، هيچ زماني به اين قدرت نرسيديم که آمريکايي‌ها در خليج فارس تحت نظارت ما باشند و ما نظامي‌هاي آمريکايي را دستگير و وارد ايران کنيم.
 
معاون اقشار بسيج و سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري افزود: دشمن در عرصه جنگ نرم فعال است، حوزه و مسير را تغيير داده و به سمت تغيير باورها گام بر مي‌دارد.
 
موسوي ادامه داد: به برکت خون شهدا و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و حضور جوانان فعال در اين عرصه دشمن را زمين‌گير خواهيم کرد و شکست خواهند خورد.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس